Πως και γιατί το Remarketing είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεστε
Η επαναληπτική διαφήμιση λειτουργεί με τον εξής τρόπο: όταν ένας χρήστης περιηγηθεί στην ιστοσελίδα μας τότε ένα αόρατο πρόγραμμα (cookies) καταγράφει τον συγκεκριμένο χρήστη, τον τρόπο που έκανε προβολή την ιστοσελίδα (κινητό, υπολογιστής) και έτσι με αυτήν την καταγραφή μπορούμε να του παρουσιάζουμε συγκεκριμένες διαφημίσεις ανάλογα με το ενδιαφέρον του συνεχώς σε διάφορες ιστοσελίδες άρθρων, στις αναζητήσεις του στην Google, σε μορφή βίντεο μέσω του Youtube.
Έτσι επιτυγχάνουμε σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο την οικειοποίηση του συγκεκριμένου πελάτη – χρήστη με την δική μας επωνυμία με αποτέλεσμα την πώληση ή την ανάδειξη της υπηρεσίας μας.
Πλεονεκτήματα & Στρατηγική
Το να δημιουργηθεί μια καμπάνια Remarketing είναι ένας συνδυασμός στρατηγικής στόχευσης και κατάλληλου διαφημιστικού περιεχομένου, δηλαδή αν δημιουργήσουμε μια επαναληπτική διαφήμιση που έχει λάθος διαφημιστικό μήνυμα μπορεί να πετύχει ακριβώς το εντίθετο από αυτό που θέλουμε, δηλαδή μπορεί να πετύχουμε ο επισκέπτης να “εκνευριστεί” με την εμφάνιση μας συνεχώς σε διάφορες ιστοσελίδες.
Οπότε μπορεί μεν να μπορεί να φτιάξει ο οποισδήποτε μια καμπάνια Remarketing αλλά η επιτυχία της βασίζεται στην Στρατηγική Διαφήμιση, δηλαδή να υπάρχει σωστός χρόνος εμφάνισης του Remarketing στον χρήστη, να είναι ελκυστικό το περιεχόμενο “τόσο ελκυστικό που ο χρήστης να νιώθει τυχερός” και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο Digital Marketing UIX τεχνικές.
Στρατηγική Ανάπτυξη Διαφήμισης
Το Remarketing όπως και οι Advance Τεχνικές Πώλησης είναι μια σειρά ενεργειών που πρέπει να γίνουν την σωστή – κατάλληλη στιγμή για να έχουν την μέγιστη αποδοτικότητα και να μην πραγματοποιούνται λάθος έξοδα που δεν αποφέρουν την κατάλληλη κερδοφορία.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε βήμα βήμα στην επιτυχία